Snježana Prijić-Samaržija (Rijeka, 1964) diplomirala je filozofiju na Filozofskom fakultetu u Beogradu 1988. godine. Filozofiju je magistrirala 1992. godine na Filozofskom fakultetu u Ljubljani a doktorirala na Filozofskom fakultetu u Zagrebu 1996. godine.
Bila je zaposlena kao srednjoškolska profesorica filozofije i logike na Ekonomskoj školi Mije Mirkovića Rijeka te politike i gospodarstva i etike na Prvoj sušačkoj gimnaziji i Medicinskoj školi u Rijeci. Od 1999. sveučilišna je profesorica na Odsjeku za filozofiju Filozofskog fakulteta u Rijeci. Od 2017. rektorica je Sveučilišta u Rijeci.
Predmeti interesa su joj epistemologija, filozofija politike i etika.
Vanjska poveznica:
Službena osobna stranica na Sveučilištu u Rijeci
Znanstvena bibliografija na CROSBI-u
Izbor iz djela:
Knjige:
- Oko i svijet : teorije percepcije i dilema realizam- antirealizam, Rijeka, 1995.
- Društvo i spoznaja : uvod u socijalnu spoznajnu teoriju, Zagreb, 2000.
- Praktična etika: Ogledi iz liberalnoga pristupa nekim problemima praktične etike, (u koautorstvu s Elviom Baccarinijem), Zagreb, 2007.
- Democracy and Truth: The Conflict between political and epistemic virtues, Udine, 2018.
Članci i poglavlja u knjigama:
- 1994
- Veritistic Evaluation in Social Epistemology, Acta Analytica, 12 (1994); 81-90
- 1996
- Testimony and Perception, Acta Analytica, 16-17 (1996); 201-212
- 1999
- Pobačaj i odgovornost za trudnoću, Filozofska istraživanja, Vol. 19 (1999), No.3; 575-585
- Je li embrio osoba?, Vladavina prava, Vol. 3 (1999), No. 5; 7-16
- 2001
- Trust and epistemic cooperation, Croatian Journal of Philosophy, Vol. 1 (2001), No.2; 147-158
- 2004
- Some epistemological consequences of dual-aspect theory of visual perception, Croatian Journal of Philosophy, Vol. 3 (2004), No. 2; 273-290
- 2007
- Trust and Contextualism, Acta Analytica, Vol. 22 (2007), No. 2; 125-138
- 2011
- Trusting Experts: Trust, Testimony and Evidence, Acta Histrae, Vol. 19 (2001), No. 1-2; 249-262
- 2014
- Epistemičko opravdanje demokracije: epistemička vrijednost proceduralne pravičnosti, Prolegomena, Vol. 13 (2014), No. 2; 373-392